معماری
خانه / ویزای مولتی کانادا / ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا

چگونه ویزای مولتی کانادا (ویزای مالتیپل کانادا) یا ویزای ۵ ساله کانادا بگیریم؟

قبل از اینکه قصد سفر به کانادا  و اخذ ویزای مولتی کانادا را داشته باشید، ابتدا باید پاسپورت و ویزا با توجه به کشور و تابعیت، چک شود. انواع مختلف ویزا برای افرادی که مایل به بازدید از کانادا هستند وجود دارد. در اینجا برخی از گزینه های مهم آمده است:

ویزای توریستی کانادا (مسافرتی) یا بازرگانی

این ویزا در اصل ویزای توریستی موقت یا Temporary Resident Visa نام دارد. معمولا این نوع ویزا برای دو گروه اصلی زیر صادر می شود.

– کسانی که قصد دیدار فامیل یا دوستان خود را دارند.

– کسانی که برای کارهای تجاری کوتاه مدت یا شرکت در سمینارها وارد کانادا می شوند.

البته افرادی هم که فامیل در کانادا ندارند و تنها برای تفریح به این کشور می آیند در این دسته قرار می گیرند ولی احتمال صدور ویزا برای این گروه بخصوص اگر از کشورهای نزدیک به کانادا نباشند بعید است. افرادی که با ویزای زیارتی موقت یا همان ویزای توریستی وارد کانادا می شوند حق کار و تحصیل در این کشور را ندارند. معمولا این ویزا شش ماهه صادر می شود (بنا به تشخیص مامور گمرک و هنگام ورود به کانادا). همچنین این افراد نمی توانند از بیمه دولتی کانادا برای درمان بیماری های خود استفاده کنند.

جهت آگاهی از روش تعیین وقت سفارت کانادا، اخذ ویزای مولتی کانادا و مدارک مورد نیاز سفارت کانادا وارد کانال راهنمای سفر کاناداشوید.
https://t.me/canada_for_visa

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای مولتی کانادا با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

ویزای مولتی کانادا یا ویزای ۵ ساله کانادا

بطور کلی ۳ نوع ویزای توریستی در کانادا صادر میگردد که عبارتند از:

– ویزای یکبار ورود (Single)

با این ویزا می توان تنها یک بار به کانادا سفر کرد و تنها برای ۶ ماه معتبر است (مگراینکه از طریق زمینی به ایالات متحده آمریکا و یا St. Pierre و Miquelon سفر کرد). در صورت لزوم می توان جهت تمدید ویزای توریستی کانادا حداقل ۳۰ روز قبل از انقضا اقدام کرد.

– ویزای چند بار ورود (Multiple)

با این ویزا بسته به تصمیم سفارت، می توان چند بار وارد کانادا شد و البته تنها برای ۶ ماه معتبرخواهد بود. مسافر باید تعیین کند برای چه مدت به ویزای توریستی خود نیاز دارد (تا سقف ۶ ماه) و در صورت لزوم این کار را به مامور سفارت واگذار کند.

– ویزای ۵ ساله (Super-Visa)

مدارک مورد نیاز برای ویزای مولتی کانادا
  • کپی تمام صفحات پاسپورت
  • ترجمه شناسنامه
  • پرینت حساب بانک (تمکن مالی) یا گردش حساب شش ماهه
  • پرکردن و تأیید فرم درخواست ویزا (Application form)
  • پرکردن اطلاعات خانوادگی (Family information)
  • دو قطعه عکس ۴×۶
  • ترجمه سند ملکی
  • ترجمه سند شغلی (درصورت اشتغال)
  • دعوتنامه (اختیاری)
  • ترجمه سند ازدواج (اختیاری)
  • رزرو هتل و بلیط (اختیاری)
شرایط جدید اخذ ویزای مولتی کانادا با آریا سفر

از تاریخ یازدهم دسامبر ۲۰۱۳ متقاضیان ایرانی ویزای توریستی، دانشجویی و کار بین ۱۴ و ۷۹ ساله ملزم به دادن داده های بیومتریک خود ( اثر انگشت و عکس) می باشند. این سیستم جدید شامل شهروندان ۲۹ کشور و یک منطقه خواهد بود که ایران نیز جزو آنهاست. سیستم بیومتریک برای متقاضیان ویزای موقت (توریستی، دانشجویی و کار) الزامی است. بعد از عقد قرارداد زمانی توسط دفتر ما ( لحظه آخری ) برای دادن اطلاعات بیومتریک شما در ترکیه تعیین خواهد شد، که شما می بایست به آنجا مراجعه نمایید. لیست شهرهایی که می توانید این خدمات را انجام دهید به شرح زیر است. توجه گردد که شرایط ترکیه بهتر می باشد.

۱- آنکارا و استانبول ۲- ارمنستان ۳- آذربایجان ۴- گرجستان ۵- کویت ۶- بحرین ۷- امارات

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انگشت نگاری در سفارت کانادا با ما در تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید.

فرآیند اخذ ویزای توریستی کانادا حدود ۱۶ هفته به طول می انجامد؛ اگرچه مدت زمان نسبتا کوتاه برای اخذ ویزای توریستی کانادا نکته مثبتی است ولی در عین حال به این معنی است که اگر متقاضیان مدارک مورد نیاز را به طور کامل ارسال نکنند سفارت کانادا معمولا پرونده را مردود کرده و شانس تکمیل دوباره پرونده را به متقاضیان نمی دهد.

مجوز حضور موقت در کانادا

بعضی اوقات یک فرد به دلایل مختلف اجازه ورود به کانادا ندارد و به اصطلاح Inadmissible است. اگر حضور چنین فردی در کانادا بنا به مسایل شخصی یا اجتماعی لازم باشد، افسر اداره مهاجرت برای وی ویزای خاصی صادر می کند که Temporary Resident Permit نام دارد. این ویزا بیشتر برای افراد سالخورده ای صادر می شود که تمام یا بیشتر فرزندانشان ساکن کانادا هستند. مدت این ویزا معمولا یک ساله است. صاحبان این ویزا حق استفاده از امکانات رایگان پزشکی را ندارند. این نوع ویزا نمی تواند جایگزین تمدید ویزای موقت شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا | ویزای دانشجویی و دانش‌ آموزی کانادا ویزای تحصیلی کانادا یکی از …

یک دیدگاه

  1. سلام
    یه سوال داشتم از خدمتتون ؟
    می‌خواستم ببینم آیا با ویزای مولتی میتونیم توی کانادا کار هم بکنیم ؟ آخه خیلی ها به ما مشاوره میدن که ویزای مولتی رو میتونیم در خاک کانادا به ویزای تحصیلی یا کاری تبدیل کنیم ! میخواستم ببینم اصلا چنین چیزی امکان پذیره واقعا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!