معماری
خانه / تعیین وقت سفارت کانادا / وقت سفارت کانادا در ارمنستان

وقت سفارت کانادا در ارمنستان

درخواست آنلاین ویزای کانادا در ارمنستان

ثبت درخواست ویزای کانادا در کشور ارمنستان به دو صورت آنلاین و حضوری صورت میپذیرد. که در ادامه به توضیح این دو روش خواهیم پرداخت.

مراحل درخواست ویزای کانادا بصورت آنلاین به این صورت است که متقاضی باید درخواست خود را بصورت آنلاین در وبسایت سفارت کانادا ثبت کند و مدارک مربوطه را پس از اسکن را آپلود نماید. برای انجام درخواست آنلاین وقت سفارت کانادا باید ابتدا یک حساب کاربری در سایت سفارت کانادا ایجاد شود. پس از انجام مراحل ارزشیابی آنلاین، در صورت تایید صلاحیت و دریافت کد کاربری ، فرد می تواند نسبت به درخواست آنلاین وقت سفارت کانادا در ارمنستان اقدام کند.

برای انجام این کار باید تمامی مدارک به صورت اسکن شده موجود باشد. پرداخت هزینه ی ویزا در این روش تنها از طریق کارت اعتباری صورت می گیرد. پس از اتمام کار، متقاضی یک شماره ی پرونده و برگه ی انگشت نگاری دریافت می کند و پیگیری پرونده تنها از طریق این شماره صورت می گیرد. زمانی که ثبت نام آنلاین به پایان رسید، فرد تا یک ماه زمان دارد که برای انگشت نگاری به یکی از کنسول گری های سفارت کانادا در آنکارا، ارمنستان و یا ابوظبی مراجعه نماید. زمان پاسخگوی به درخواست آنلاین، طبق اعلان سفارت، ۲۵ روز در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وقت سفارت کانادا در ارمنستان با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

درخواست کاغذی و حضوری ویزای کانادا در ارمنستان (draft):

شخص باید تمامی مدارک خود را به صورت ترجمه شده با مهر دارالترجمه رسمی (تایید دادگستری الزامی است) آماده نموده و به یکی از کنسولگری های سفارت کانادا در آنکارا، ارمنستان یا ابوظبی مراجعه نماید تا مدارک را به سفارت کانادا تحویل دهد. با توجه به قانون جدید انگشت نگاری، حضور فرد الزامی است. پس از تحویل مدارک و انجام انگشت نگاری، درخواست او در سفارت کانادا ثبت می شود و باید منتظر پاسخ سفارت کانادا بماند. لازم به ذکر است که هزینه ی ویزا باید از طریق بانک به حساب سفارت کانادا واریز شود و رسید آن به همراه مدارک به کارگزاری تحویل شود. پس از تحویل مدارک به سفارت کانادا ، فرد یک کد پیگیری (Tracking ID) دریافت می کند که از طریق آن می تواند وضعیت پرونده ی وقت سفارت خود را از ابتدا تا انتها از طریق سایت کارگزاری سفارت (VAC) پیگیری کند. در این حالت بیشترین زمان پاسخگویی که از جانب سفارت اعلام شده ۶۲ روز می باشد.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی کانادا در ارمنستان

  • اصل پاسپورت های جدید و قدیمی (۱۰ سال اخیر) (امضاء شده)
  • یک قطعه عکس ۳٫۵ * ۴٫۵
  • ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
  • نامه تمکن مالی + پرینت حساب بانک به زبان انگلیسی که نشان دهنده گردش درامد ماهانه بالا باشد(به همراه مهر لاتین بانک)
  • ترجمه رسمی سند ملکی
  • مدارک شغلی + ترجمه رسمی :

برای صاحبین مشاغل جواز کسب، روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و برای کارمندان نامه اشتغال به کار (ذکر تاریخ اشتغال به کار، سمت و حقوق دریافتی ماهیانه الزامی می باشد) + فیش حقوقی ۳ ماه آخر و برای بازنشستگان ارائه حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی الزامی می باشد.

  • رزرو بلیط و رزرو هتل
  • یا دعوتنامه به همراه مدارک اقامتی دعوت کننده ( اسکن PR یا پاسپورت + مدارک مالی ) و مدارک اثبات خویشاوندی با شخص دعوت کننده
  • پیوست ها:
    افراد متاهل، مطلقه و دارای فرزند ملزم به ارائه اسناد مربوطه به همراه ترجمه می باشند .
    پایان خدمت سربازی برای آقایان به همراه ترجمه به صورت اختیاری است.
    گواهی اشتغال به تحصیل برای محصلان به همراه ترجمه رسمی.
    تایید دادگستری و تایید اداره فنی قوه قضاییه برای تمامی ترجمه ها اختیاری می باشد.

هزینه ثبت نام ویزای کانادا در ارمنستان:

در ثبت نام ویزا باید هزینه ی ویزا و انگشت نگاری در حین ثبت نام به حساب سفارت کانادا واریز گردد. تعرفه ویزا کانادا به شرح زیر می باشد:

  • هزینه ویزا: ۱۰۰ دلار کانادا
  • هزینه انگشت نگاری : ۸۵ دلار کانادا

به عبارتی در ثبت نام حضوری ویزا کانادا در ارمنستان برای هر نفر باید ۱۸۵ دلار کانادا به حساب سفارت کانادا واریز شود.
در ثبت نام آنلاین، پرداخت هزینه سفارت از طریق کارت اعتباری و به صورت آنلاین انجام می شود. اما در ثبت نام حضوری باید آن وجه در گارانتی بانک به حساب سفارت واریز شود و رسید آن تحویل سفارت گردد.

انگشت نگاری برای ویزای کانادا در ارمنستان:

برای اتمام درخواست ویزای کانادا و ثبت آن در سفارت کانادا انجام انگشت نگاری الزامی است. در حالتی که متقاضی وقت سفارت کانادا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می کند تا ۳۰ روز فرصت دارد که به یکی از شعب سفارت کانادا در آنکارا، ارمنستان و یا ابوظبی مراجعه کند. در غیراینصورت درخواست متقاضی باطل می شود و هزینه ی پرداخت شده برگردانده نمی شود. در صورتی که فرد بخواهد حضوری وقت سفارت کانادا ثبت نام کند هنگام ثبت نام و تحویل مدارک انگشت نگاری انجام می شود. توجه داشته باشد که تا زمانیکه انگشت نگاری انجام نشود ثبت نام وقت سفارت کانادا تکمیل نشده و درخواست ویزای او تحت بررسی قرار نمی گیرد.

جهت آگاهی از روش تعیین وقت سفارت کانادا، اخذ انواع ویزای کانادا و مدارک مورد نیاز سفارت کانادا وارد کانال راهنمای سفر کانادا شوید.
https://t.me/canada_for_visa


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!