معماری
خانه / ترجمه مدارک کانادا / ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا
ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا

ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا

ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا به انگلیسی و ترجمه رسمی گواهی شغلی سفارت کانادا جهت ارائه به سفارت: ۶۶۵۳۱۰۹۱ ۰۲۱ ترجمه فوری گواهی شغلی به زبان انگلیسی با آریا سفر.

ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا یکی از مدارکی است که در هنگام ورود به سفارت کانادا و ارائه درخواست برای دریافت ویزای کانادا، در چک لیست مدارک سفارت کانادا به چشم میخورد. گواهی اشتغال به کار در واقع مدرکی است که سازمان ها و شرکت ها برای کارمندان خود صادر می کنند و به واسطه آن حضور و سمت کارمندان خود را در آن سازمان و یا شرکت تایید میکند.
ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا باید بصورت رسمی باشد و به دارای مهر تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه باشد. در ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا در صورت وجود لوگو و عنوان شرکت باید آنها را نیز ترجمه کرد.
یک گواهی اشتغال به کار مورد قبول سفارت ها دارای تاریخ صدور گواهی، نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، سال تولد، سمت کارمند، تاریخ مرخصی کارمند، قبیل میزان حقوق دریافتی، مهر شرکت، امضای مدیر عامل، آدرس و راه های ارتباطی شرکت و یا سازمان است. تمامی موارد فوق باید بصورت جزء به جزء در ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار ذکر شوند.

 

نکات مهمی که در ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا باید بدانیم.
• چنانچه در ترجمه گواهی شغلی سفارت کانادا میزان تحصیلات متقاضی ذکر شده است ارانه ترجمه مدرک تحصیلی مرتبط نیز الزامی است.
• گواهی اشتغال به کار صادر شده از جانب ادارات دولتی با حکم کارگزینی و مهر و امضای سازمان صادر کننده قابل تایید است.
• گواهی اشتغال به کار صادر شده برای واحدهای صنفی با ارائه جواز کسب و یا تایید اتحادیه صنف مربوطه قابل تایید است.
• چنانچه در این گواهی اشتغال فرد تمام وقت ذکر شده باشد ارائه سوابق بیمه ای و دفترچه بیمه مریوط به مدت زمان اشتغال با تاییدیه سازمان بیمه تامین اجتماعی الزامی است.
• برای گواهی شغلی صادر شده برای شرکت های خصوصی ارائه آخرین روزنامه رسمی الزامی است.
• گواهی اشتغال به کار صادر شده برای داروخانه ها با ارائه مجوز تاسیس داروخانه و یا تایید انجمن داروسازان قابل تایید است.
• گواهی اشتغال به کار صادر شده برای اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد با امضا دانشگاه و تایید سازمان مرکزی و برای اساتید و کارکنان دانشگاه های دولتی با ارائه حکم کارگزینی ذیربط و امضا و مهر دانشگاه قابل تایید است.
• گواهی شغلی صادر شده برای مطب پزشک و دندانپزشک با تایید و مهر سازمان نظام پزشکی قابل تایید است.
• گواهی اشتغال به کار صادر شده برای درمانگاه و بیمارستان ها با مهر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یا سازمان نظام پزشکی یا دانشگاه علوم پزشکی و یا شبکه های بهداشت و درمان قابل تایید است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا – دارالترجمه رسمی آریا سفر. ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!