معماری
خانه / ترجمه مدارک کانادا / ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا
ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا

ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا

ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا و ترجمه گواهینامه رانندگی با آریا سفر: ۶۶۵۳۱۰۹۱ ۰۲۱ جهت ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی و استعلام قیمت ترجمه گواهی نامه رانندگی تماس بگیرید. ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا برای متقاضیان دریافت ویزای کانادا که قصد دارند مدتی طولانی در کشور کانادا بمانند دارای اهمیت خاصی است. ترجمه گواهی رانندگی سفارت کانادا باید بصورت رسمی و دارای مهر و تاییدیه دادگستری باشد.
با ارائه ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا در بسیاری از کشورها شما میتوانید بصورت موقت رانندگی کنید. همچنین با ارائه این مدرک میتوانید در برخی از کشورها برای اخذ گواهینامه رانندگی جدید اقدام نمایید و یا در صورت ارائه ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی خود می توانید از مزایای معاف شدن از امتحان عملی رانندگی و یا امتحان آیین نامه بهره مند شوید.
گواهینامه رانندگی در ایران هر نوعی که باشد قابلیت ترجمه در دارالترجمه را دارد و همچنین میتوان برای آن تاییدیه دادگستری و وزارت خارجه را نیز دریافت کرد. جهت دریافت تایید دادگستری و وزارت خارجه ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی نیاز به هیچ مدرک دیگری نیست و ارائه اصل گواهینامه جهت ترجمه رسمی و اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری کافی است.

 

نکاتی که در رابطه با ترجمه گواهینامه رانندگی سفارت کانادا باید بدانید:
• در برخی از کشورها بر اساس سابقه گواهینامه قبلی خود می توانید از تخفیفات مربوط به بیمه شخص ثالث و دیگر بیمه ها استفاده نمایید.
• در خصوص عدم تخلف یا موارد تخلف و مفقود شدن گواهینامه متقاضی، گواهی‌های صادر شده از طرف نیروی انتظامی قابل ترجمه و تأیید در دفاتر ترجمه رسمی است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا – دارالترجمه رسمی آریا سفر. ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!