معماری
خانه / ترجمه مدارک کانادا / ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا
ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا

ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا

ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا برای اخذ ویزای شینگن: ۶۶۵۳۱۰۹۱ ۰۲۱ اعتبار ترجمه مدارک تحصیلی برای سفارت کانادا و ترجمه مدارک برای مهاجرت به کانادا با آریا سفر. ترجمه مدارک تحصیلی یکی از موارد بسیار مهم است که در چک لیست مدارک متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی کانادا به چشم میخورد. متقاضیان دریافت ویزای کانادا باید قبل از درخواست ویزای خود نسبت به تهیه چک لیست مدارک از سفارت کشور کانادا اقدام نمایند و مطابق با موارد ذکر شده در لیست درخواستی سفارت نسبت به ترجمه مدارک تحصیلی خود اقدام نمایند.

مدارک تحصیلی فرد باید مورد تأیید وزارت علوم کشور ایران باشد و به صورت کاملاً رسمی و با مهر دارالترجمه‌های معتبر ترجمه شود. مدارک تحصیلی متقاضی پس از ترجمه باید به تأیید دادگستری نیز برسد.
ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا به دلیل حساسیت بالایی که دارد به طور حتم باید توسط مترجمین با تجربه و معتبر انجام گردد. بنابراین سعی کنید دارالترجمه ای را انتخاب کنید که دارای سابقه ای درخشان در امر ترجمه مدارک تحصیلی است.
برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دانشگاههای دولتی، آزاد، علمی کاربردی و غیر انتفاعی تفاوت زیادی وجود ندارد. اما در روند صدور مدارک توسط دانشگاهها تفاوتهایی هست. به عنوان مثال فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد، مدرک و ریز نمراتشان باید به تائید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برسد.

 

نکات مهمی که در رابطه با ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا باید بدانید:
• برای ترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا باید اصل مدارک را در اختیار دارالترجمه قرار دهید.
• به دلیل حساسیت بالایترجمه مدارک تحصیلی سفارت کانادا بهتر است پس از پایان کار، ترجمه مدارک تحصیلی شما از جانب یک متخصص بازبینی شود.
• توصیه می‌کنیم فهرستی از اصطلاحات تخصصی مربوط به رشته تحصلی خود را در اختیار مترجم قرار دهید تا در هنگام ترجمه و بازگردانی اشتباهی رخ ندهد.
• جهت ترجمه رسمی مدارک تحصیلی سفارت کانادا و همچنین دریافت مهر وزارت امور خارجه و دادگستری برای دانشگاه آزاد، تایید سازمان مرکزی پشت دانشنامه مورد نیاز است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا – دارالترجمه رسمی آریا سفر. ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!