معماری
خانه / ترجمه مدارک کانادا / ترجمه شناسنامه سفارت کانادا
ترجمه شناسنامه سفارت کانادا

ترجمه شناسنامه سفارت کانادا

ترجمه شناسنامه سفارت کانادا و ترجمه شناسنامه به انگلیسی به صورت فوری: ۶۶۵۳۱۰۹۱ ۰۲۱ ترجمه رسمی شناسنامه برای سفارت کانادا و اخذ ویزای کانادا. ترجمه تمام صفحات شناسنامه های جدید و قدیمی. ترجمه شناسنامه سفارت کانادا یکی از مواردی است که در پروسه دریافت ویزای کانادا به آن برخورد خواهید کرد. هنگامی که برای دریافت ویزای کشور کانادا اقدام مینمایید ترجمه شناسنامه یکی از مواردی است که در چک لیست مدارک سفارت کانادا به چشم میخورد و از اهمیت خاصی برخوردار است.
جهت انجام ترجمه شناسنامه سفارت کانادا توسط دارالترجمه رویت اصل شناسنامه الزامی است. در ترجمه شناسنامه سفارت کانادا باید در نظر داشت که باید تمامی صفحات شناسنامه ترجمه شود. همچنین در صفحاتی که همسر و یا فرزند قید نشده باشد در ترجمه نیز به همین گونه قید خواهد شد.
یکی از مشکلاتی که مترجمین مدارک سفارت ها با آن برخورد میکنند ناخوانا بودن و یا مخدوش بودن صفحات شناسنامه است که خوشبختانه در شناسنامه های جدید این مشکل برطرف گردیده است.

 

نکاتی که در رابطه با ترجمه شناسنامه سفارت کانادا باید بدانید:
• شناسنامه مخدوش و ناخوانا قابل ترجمه رسمی در دارالترجمه نمیباشد.
• چنانچه در بخش توضیحات شناسنامه مواردی ثبت شده باشد حتما باید این صفحه توسط سازمان ثبت احوال کل کشور ممهور شده باشد در غیر این صورت امکان ترجمه توضیحات وجود نخواهد داشت.
• جهت انجام ترجمه رسمی شناسنامه سفارت کانادا و همچنین دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه، شناسنامه افراد بالای سن ۱۵ سال باید دارای عکس باشد، در غیر اینصورت ترجمه بصورت رسمی صورت نخواهد گرفت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا – دارالترجمه رسمی آریا سفر. ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!