معماری
خانه / ترجمه مدارک کانادا / ترجمه سند ملکی سفارت کانادا
ترجمه سند ملکی سفارت کانادا

ترجمه سند ملکی سفارت کانادا

ترجمه سند ملکی سفارت کانادا تک برگ و ترجمه سند ملکی دفترچه ای به صورت فوری: ۶۶۵۳۱۰۹۱ ۰۲۱ ترجمه رسمی سند ملکی سفارت کانادا به زبان انگلیسی برای ارائه به سفارت کانادا.

ترجمه سند ملکی سفارت کانادا نشانگر تمکن مالی صاحب سند است. هنگامی که برای دریافت ویزای کانادا و یا سایر ویزاها اقدام مینمایید در هنگام ورود به سفارت کانادا، ترجمه رسمی سند ملکی شما میتواند امتیازی مثبت باشد و شانس شما را برای دریافت ویزای کانادا بالا ببرد. تمامی اسناد ملکی قابل ترجمه است و همچنین برای تمامی آنها میتوان تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را دریافت نمود.

جهت ترجمه رسمی سند ملکی سفارت کانادا نیاز به اصل سند است. سند ملکی باید دارای مُهر برجسته دفتر ثبت اسناد و املاک کشور باشد. این مهر دلیلی بر قانونی بودن سند ملکی است. تمامی اسناد ملکی که فاقد مهر برجسته دفتر ثبت اسناد و املاک کشور باشد، ترجمه رسمی آن و تائیدیه دادگستری و وزارت خارجه آن امکان پذیر نیست و به عنوان سند جعلی به شمار خواهد آمد.

برای ترجمه سند ملکی سفارت کانادا سند ملکی که برای ترجمه به دارالترجمه ارائه میدهید باید فاقد خط خوردگی و خوانا باشد. همچنین سند ملکی بایستی ممهور به مهر ثبت اسناد در آخرین ستون نقل و انتقال باشد.

در صورتیکه سند ملکی شما المثنی باشد، سند باید ممهور به مهر ادارت ثبت اسناد و املاک کشور باشد و کلیه نقل و انتقالات اعم از رهن و فک آن یا باز داشت و رفع آن با مهر دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه و تایید دادگستری است. لازم به ذکر است کپی برابر با اصل سند ملکی مطلقا قابل ترجمه در دارالترجمه رسمی نیست.

 

نکات مهم در رابطه با ترجمه سند ملکی سفارت کانادا:

۱-    سند ملکی بازداشتی قابل ترجمه رسمی در دارالترجمه نمیباشد.
۲-    سند ملکی که برای آزادی متهم در دادگاه به وثیقه گذاشته شده است، قابل ترجمه و تایید در دارالترجمه نمیباشد.
۳-    جهت اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه، اسناد ملکی باید ممهور به مهر دفترخانه ثبت اسناد و املاک کشور باشند تا بتوان آنها را ترجمه رسمی نمود به و تایید دادگستری رساند.
۴-    به هیچ وجه کپی برابر اصل سند ملکی تک برگی یا سند ملکی دفترچه‌ای قابلیت ترجمه رسمی و تایید دادگستری را ندارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه فوری مدارک و ترجمه سند ملکی سفارت کانادا با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ترجمه روزنامه رسمی سفارت کانادا

ترجمه روزنامه رسمی سفارت کانادا

ترجمه روزنامه رسمی سفارت کانادا، ترجمه فوری روزنامه رسمی و ترجمه مدارک سفارت کانادا با …

2 دیدگاه

  1. سلام و وقت بخیر سوال من اینه ایا در مدارک ترجمه شده تاریخ زده میشه یعنی امکانش هست سند یک ملک ترجمه و مورد تایید دادگستری قرار بگیره و بعد قبل از اقدام برای ارسال مدارک به سفارت اون ملک فروخته بشه؟؟

  2. سلام اگر سند رهن بانک باشه برای وام نمیتوان به عنوان مدرک ازش استفاده کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!