معماری
خانه / ترجمه مدارک کانادا / ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا
ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا

ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا

ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا به انگلیسی: ۶۶۵۳۱۰۹۱ ۰۲۱ترجمه رسمی سابقه بیمه شغلی به زبان انگلیسی جهت ارائه به سفارت کانادا.

ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا در دسته بندی مدارک شغلی قرار دارد که متقاضیان دریافت ویزای کانادا در صورت لزوم به سفارت این کشور ارائه دهند و تاثیر زیادی در اخذ ویزا دارد. ارائه ی ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا اثبات میکند که متقاضی دریافت ویزا در کشور خود دارای شغل است و تحت پوشش بیمه است. بنابراین ترجمه سابقه بیمه نشانگر این است که فرد پیش از پایان تاریخ اعتبار ویزای صادر شده به کشور خود باز خواهد گشت.
سابقه بیمه تمامی مراکز به صورت جدولی در یک برگ آورده می شود که شامل نام و نام خانوادگی فرد، تاریخ شروع و پایان کار، نام محل، شماره کارگاه، شماره بیمه و تعداد روزهای سابقه بیمه است. در پایان گزارش سابقه بیمه مجموع تعداد روزهایی که برای فرد سابقه بیمه رد شده ثبت گردیده است.
ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا تنها در صورتیکه اصل و ممهور اداره ی تامین اجتماعی باشد جهت ترجمه رسمی قابل قبول است و مهر تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را دریافت خواهد کرد.
افراد متقاضی دریافت ویزای کانادا می توانند جهت دریافت سابقه بیمه خود به یکی از مراکز بیمه تامین اجتماعی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است سابقه بیمه به صورت اینترنتی نیز قابل دریافت است ولی با توجه به اینکه نسخه اینترنتی ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی نمی باشد، برای ترجمه رسمی قابل قبول نیست.

 

نکاتی که در رابطه با ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا باید بدانید:
• چنانچه گواهی اشتغال به کار خود را نیز به همراه مدارک به سفارت کانادا ارائه میدهید، نام کارفرما در سابقه بیمه باید هم نام شرکت یا ارگانی باشد که گواهی اشتغال را صادر کرده است.
• در ترجمه سابقه بیمه سفارت کانادا، نام کارگاه یا کارفرما باید همنام صادر کننده بیمه باشد.
• برخی افراد دارای سابقه بیمه نمیباشند اما دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند، بنابراین میتوانند دفترچه بیمه خود را ترجمه و به سفارت کانادا ارائه دهند. دفترچه بیمه تامین اجتماعی به تنهایی قابل ترجمه و تایید دادگستری است. در ترجمه دفترچه بیمه تنها صفحه اول مشخصات ترجمه می گردد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

همچنین ببینید

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا

ترجمه پروانه مطلب سفارت کانادا – دارالترجمه رسمی آریا سفر. ترجمه رسمی پروانه مطب، ترجمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!