معماری
خانه / ویزای مولتی کانادا / ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

چگونه ویزای توریستی کانادا بگیریم؟

از نظر اداره مهاجرت کانادا چه کسی توریست است؟

ویزای توریستی کانادا معمولا به شکل ویزای تک ورود single entry یا ویزای مولتیپل کانادا multiple entry یا همان ویزای پنج ساله کانادا صادر میشود. ویزای توریستی برای متقاضیان ایرانی معمولا یا به صورت سینگل اینتری به مدت درخواست متقاضی یا به صورت مولتیپل اینتری به مدت ۵ سال (یا پایان مهلت پاسپورت) صادر میشود. بر اساس قانون کلی حداکثر زمانی که توریست کانادا میتواند بدون خروج از کانادا در این کشور بماند ۶ ماه است. نکته قابل توجه دارندگان ویزای توریستی کانادا این است که داشتن ویزای بازدید از کانادا به معنی داشتن اجازه ورود به این کشور نمیباشد. بلکه آفیسر در هنگام ورود به خاک کانادا باید تشخیص دهد که ماهیت حضور فرد در کانادا موقت خواهد بود و متقاضی بازدید از کانادا قصد ماندن در کانادا را پس از ویزای کوتاه مدت ندارد.

سالیانه کشور کانادا بیش از ۳۵ میلیون بازدید کننده را میزبانی میکند که با ویزاهای غیر اقامتی وارد این کشور میشوند. به غیر از افراد دارای اقامت کانادا و شهروندان کانادایی، برای مسافرت به کانادا همه افراد نیاز به مجوز ورود به کانادا را دارند. اگر شامل معافیت های کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند نمیشوید، برای ورود موقت به کانادا جهت بازدید از کانادا، تحصیل در کانادا و یا کار در کانادا، نیاز به ویزای کانادا دارید. این ویزای موقت را Temporary Resident Visa یا همان TRV مینامند. TRV مدرکی است که برای متقاضی بازدید کننده از کانادا صادر میشود و او آفیسر مهاجرت به کانادا را قانع کرده است که شرایط لازم برای اخذ ویزای کانادا را داشته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای توریستی کانادا با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

Visit-Canada

مدت زمان اخذ ویزای توریستی کانادا

مدت زمانیکه برای صدور این نوع ویزا برای ایرانیان اعلام شده حداقل ۱۳۳ روز می‌باشد. ولی در بیشتر موارد بر اساس تجربه کمتر از این مقدار پروسه طول خواهد کشید. ما در بسیار از پرونده ها در کمتر از ۳۰ روز ویزای متقاضیان را دریافت کرده ایم. زمان صدور ویزای توریستب کانادا، نسبت به شلوغی درخواست های ویزا متغیر میباشد و به صورت منظم از طریق سایت اداره مهاجرت کانادا به روز رسانی میشود.

جهت آگاهی از روش تعیین وقت سفارت کانادا، اخذ انواع ویزای کانادا و مدارک مورد نیاز سفارت کانادا وارد کانال راهنمای سفر کانادا شوید.
https://t.me/canada_for_visa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!