معماری
خانه / تعیین وقت سفارت کانادا / تعیین وقت سفارت کانادا

تعیین وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا چیست؟ | تعیین وقت سفارت کانادا با آریا سفر

جهت دریافت وقت سفارت کانادا با کارشناسان آریا سفر تماس بگیرید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۳۱۰۹۱ – ۶۶۵۳۳۰۷۲ – ۶۶۵۳۳۲۵۴ (۰۲۱)

وقت سفارت کانادا

شما میتوانید برای درخواست ویزای کانادا به دو صورت اقدام کنید:

درخواست کتبی: در این روش شما باید مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی را اماده نموده و ترجمه نمائید،سپس به مرکز که امور مربوط به ویزای کانادا را انجام میدهد تحویل نموده بر طبق قانون سفارت کانادا انجام انگشت نگاری برای تمام متقاضیان اجباری میباشد. هزینه ویزا نیز از طریق بانک به حساب سفارت واریز می گردد، دفتر کارگزاری ما برای کلیه امور مربوط به انگشت نگاری و واریز وجه شما را همراهی می نمایند.

پس از انجام مراحل فوق یک کد پیگیری به شما تحویل میگردد که با این کد میتوانید از طریق سایت وک وضعیت ویزای خود را پیگیری نمائید. سفارت کانادا حداکثر طی مدت ۲ ماه به درخواست شما پاسخ میدهد.

درخواست اینترنتی: در این روش کلیه مدارک اسکن شده و برای سفارت ارسال میگردد، شما باید در سایت سفارت ثبت نام کرده و بعد از طی مراحل مختلف کد رهگیری دریافت نمائید، پرداخت هزینه باید فقط آنلاین صورت گیرد و بعد از آن شماره پرونده و برگه انگشت نگاری را دریافت مینمائید بعد از آن یکماه فرصت دارید به یکی از مراکز معرفی شده از کشور کانادا در ترکیه (آنکارا-استانبول) و ابوظبی مراجعه نمائید. در این روش پاسخگوئی معمولا ظرف یکماه انجام میگیرد.

جهت آگاهی از روش تعیین وقت سفارت کانادا، اخذ انواع ویزای کانادا و مدارک مورد نیاز سفارت کانادا وارد کانال راهنمای سفر کانادا شوید.
https://t.me/canada_for_visa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button تماس با آریا سفر پردیس
error: Content is protected !!